Alt hvad din virksomhed har brug for

Vælg de funktioner, der giver de bedste resultater
 

- Vælg de apps du ønsker

- Tilpas funktionerne trin for trin

- Tilret præcis efter dine behov


Få overblik over funktionerne i Odoo

ALLE DINE BEHOV KAN DÆKKES

Hvis du vælger Odoo til din virksomhed, får du stillet hele paletten af applikationer til din rådighed.

Du betaler ikke ekstra hver måned – uanset hvor meget du bruger Odoo, eller hvor mange apps du tager i brug.

Den unikke opbygning i moduler giver dig mulighed for at starte med nogle få applikationer og så tilføje andre applikationer senere.

Vi hjælper dig gerne med at vælge de rette applikationer, så de opfylder præcis dine behov. 

CRM

FÅ STYR PÅ SALGET

Du kan med Odoo CRM optimere dine kunderelationer på en nem og enkelt måde. Det er meget nemt at bruge og kan tilpasses præcis til dine behov. Smart 'drag & drop'-funktion, der er lynhurtig at bruge.
Få overblik over kundeemner og salgsmuligheder. Integreret med tilbud og ordremodul. Øg salget. Nemt at gå til. 

Projekt

FÅ OVERBLIK OVER DINE PROJEKTER

Få overblik over alle projekter – både dine egne og dine medarbejderes. Du får styr på opgaverne, som du kan følge over tid og se hvordan de udvikler sig. Følg med i deadlines, resterende og evt. overskridelser. Tilknyt dokumenter til opgaverne efter behov. Hver opgave tilknyttes et projekt, der igen tilknyttes en kunde. Det er nemt og giver et lynhurtigt overblik.

Regnskab

AL BOGFØRING ER SAMLET ET STED

Du får et sikkert regnskabsprogram, der samler alle de funktioner, du har brug for. Bogføringen bliver nem at arbejde med i dagligdagen. Samtidig er der en lang række rapporter og statistikker, som giver dig et komplet overblik over din virksomheds økonomi og udvikling.

Marketing

SEND DE RETTE BUDSKABER UD

Send dine kampagner ud til dine målgrupper, præcis som du ønsker. Du kan lynhurtigt opbygge professionelle nyhedsmails. Kræver ingen teknisk viden. Hold styr på svarene og få overblik over, hvad der virker bedst. Indbyggede rapporter hjælper dig med at dokumentere dine kampagner.

Indkøb

FÅ DET BEDSTE GRUNDLAG FOR AT INDHENTE TILBUD

Opret og følg dine indkøbsordrer. Det hele er integreret med produktion, lager og finans. Kontroller fx din produktmodtagelse, og tjek dine leverandørers fakturaer. Få præcise rapporter over leveringerne – fx forsinkelser, prisændringer, garantier – og sammenlign også med andre leverandører.

Produktion

STØRRE EFFEKTIVITET OG BEDRE OVERBLIK

Planlæg og styr din forsyningskæde hele vejen fra start til levering af det færdige produkt. Tilpas dit datagrundlag, konfigurér planlægningen og håndter dine produktions- og arbejdsordrer. Optimer processerne og opnå en øget produktivtet. Selvfølgelig er der også styr på sporing, varianter, styklister, produktnumre osv.

Lagerstyring

AVANCERET STYRING AF DINE LAGRE

Odoo opfandt det dobbbelte bogholderis lagersystem, som gør det simpelt at håndtere komplekse behov. Du kan spore lagerbeholdninger hos leverandører og kunder, følg forsendelser, få overblik over hvor en bestemt vare befinder sig, antal osv.  Brug en stregkodescanner til registrering. Masser af automatiserede funktioner, der formindsker procestiden.

HR

MEDARBEJDERNE ER DEN VIGTIGSTE RESSOURCE

Med HR-modulet kan du styre dit personale, orlov, tidsregistreringer, fremmøde, omkostninger, evalueringer, men også rekrutteringer.  Det hele er naturligvis integreret med andre apps – fx regnskab og projekt.

POS (Point of Sale)

VIRKER PERFEKT, OGSÅ FRA EN iPAD

Sig farvel til gamle dyre systemer, som ikke er online, og som ikke kan betjenes fra en iPad. Med Odoo får du et POS-system, der er brugervenligt, og som kan betjenes af alle. Kan benyttes både online og offline. Odoo POS er fuldy integreret med regnskab, lager og indkøb. Du kan også bruge CRM-delen i Odoo, og du har adgang til opdaterede statistikker online.

BI (Business Intelligence)

LEVERER STATISTIK PÅ TVÆRS AF VIRKSOMHEDEN

Få leveret statistikker og rapporter på en måde, som kan bruges i praksis på tværs af virksomheden. Odoo leverer data i realtid, som betyder, at du kan træffe hurtigere og bedre beslutninger på baggrund af en korrekt opdateret viden. Derved styres væksten bedre, og omkostningerne reduceres gennem brug af færre ressourcer.

Hjemmeside

BYG SELV JERES PROFESSIONELLE HJEMMESIDE

Med Odoo er det nemt at bygge jeres egen hjemmeside. Kræver ingen teknisk viden. Byg siderne med 'drag & drop' og se ændringerne med det samme. Utrolig nem at rette. Få adgang til en række templates, som gør det let at komme i gang. Tilpas hjemmesiden individuelt til din virksomhed. Fuldt responsiv.

Webshop

FULDT UD INTEGRERET MED ØKONOMISYSTEMET

Så bliver det ikke nemmere. Odoo har en fuldt udbygget webshop, som er nem at sætte op, og som er integreret 100 % med finans, lager, indkøb osv. Opret varerne og sælg løs. Brugervenlig shop, som opfylder alle kravene til e-handel. Odoo klarer al teknikken, og du kan koncentrere dig om salget.